Haptonomie in Bedrijf

Meer verstand van zaken met gevoel voor de klant

In onze maatschappij ligt het accent vooral op prestatie en het verstand, terwijl het juist onze gevoelens zijn die ons de gehele dag door aansturen. Dat betekent dat er bij de meeste bedrijven dus slechts de helft van het menselijk vermogen wordt aangesproken. Een gemiste kans, want haptonomie biedt de mogelijkheid om meer uit uzelf en uw mensen te halen door op een verstandige manier uw gevoel te gebruiken. Of, op een gevoelige manier uw verstand.

Hoe meer u weet over de invloed van onze gevoelens en gedachten, hoe bewuster u ermee kunt werken. Door meer betrokken te zijn op uw collega’s en klanten en door meer gevoel te krijgen voor de situatie bereikt u ze echt. Daarmee spreekt u de ander aan op zijn/haar kwaliteiten en haalt u het beste in de ander naar boven. Iedereen doet er toe, aan u om daar ruimte aan te geven.

Graag help ik bedrijven en instanties bij het optimaliseren van:

– Klantgerichtheid
– Samenwerken en conflicthantering
– Preventie ziekteverzuim

Wilt u meer informatie of een afspraak maken? Neem dan contact met me op.

Inhoud delenShare on FacebookShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someoneTweet about this on Twitter