Klantgerichtheid

Aandacht, aandacht, aandacht.

De klant te woord staan is wat anders dan een standaard riedeltje opdreunen. De woorden zijn misschien wel aardig bedoeld, maar de kans is klein dat de klant zich ook werkelijk gezien voelt. Nu hoeft dat ook niet, denkt u misschien.

Onderzoek heeft echter uitgewezen dat gezien worden het beste in de ander naar boven haalt. Het gaat verder dan service alleen. Het omvat service en kwaliteit die duurzaam is.

Samen met u maak ik een workshop of cursus op maat om uw personeel te leren hoe zij met kleine veranderingen in houding de klant écht te woord kunnen staan. Niet door standaard zinnetjes, maar om te laten voelen wat het verschil is in benadering en wat dat met je doet. Bovendien haalt dit echte contact met de klant ook het beste in uw personeel naar boven. Zij zullen meer plezier in het werk ervaren, wat vervolgens weer een positief effect heeft op de werkhouding.

Kortom, een duurzame verbetering voor uw personeel en klanten en dus voor uw bedrijf!

Wilt u meer informatie of een afspraak maken? Neem dan contact met me op.